måndag 19 september 2011

15.

Just nu surrar det ordentligt i huvudet. Har svårt att fokusera på det jag ska, det jag vill och det jag bör. Svårt att koncentrera mig på jobbet och hemma. Känns underbart att arbeta halvtid då!!

Men även om jag är surrig och ofokuserad känns det hyfsat bra. Jag tar fortfarande steg, ibland bakåt eller åt sidan men också framåt. Det är härligt!

Jag tänker mycket på ADHD/ADD, vad det skulle innebära att få en diagnos, om det är värt väntan och besväret? Någonstans känner jag att det är det, för att få rätt bokstäver i papprena, kanske betyder det inte så mycket nu, men kan komma att göra i framtiden...

I terapin jobbar jag stenhårt med (eller kanske snarare emot.. he he) mina tvång. Satan i gatan vad svårt det är! Men nödvändigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar