måndag 9 juli 2012

56. om dag fem på semestern..

In på affären för att köpa en ost, mantra i huvudet: betala inte med kontanter, dem måste du ha till att köpa jordgubbar. Och mantrat funkade, har två lådor fina gubbar med mig hem! Tyvärr dock inte osten, den ligger betald och klar på affären... Än en gång undrar jag vem som uppfann dessa "varusamlingsutrymmen" längst ner efter rullbandet vid kassorna! Jag vill ha mina grejer i näven, för då vet jag var jag har dem! I alla fall just då...

Semestern fortsätter. Planerad i grova drag. Jag måste bara komma ihåg att planera detaljerna, så att jag verkligen sover, äter och har trevligt och inte sorterar om böckerna i bokhyllan fram till det är dags att jobba igen. Och då är så slut att jag inte orkar jobba. Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar