söndag 24 juni 2012

51. om besökare och dess inverkan...

Jag tycker faktiskt att det är trevligt med besök, trots att jag inte är flitig på att bjuda in folk. Hur som haver, vi har haft en släkting här hela veckan. Jag var lite nervös innan och funderade på hur det skulle bli. Men veckan har varit super och vi har haft trevligt! Jag inser att det passar mig bättre att vara på hemmaplan och träffa folk, då är ju iaf miljön densamma.

Men så igår åkte besöket hem. Och nu är jag så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen... Somnar mitt i leken med sonen, sluddrar och orkar knappt stå på benen. Gå till doktorn säger släktingar som ser mig. Jo visst, men jag orkar inte bli undersökt och få veta att det inte finns något fysiskt fel. Inte en gång till. Orkar inte höra att jag ska ta det lugnt, inte stressa, inte oroa mig och ta hjälp av andra. Visst är det sant, men om det är just det jag tror att jag gjort i veckan och ändå ramlar ihop, vad gör man då??!!

Kanske finns det fysiska orsaker till vissa av mina symptom, men jag orkar inte fortsätta ränna till doktorn så fort det är något.

Suck. Det är lite tungt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar